Leveransvillkor:
SNABB LEVERANS! Vi skickar våra Kaffebrev som A-post. Räkna med 1-4 arbetsdagars leveranstid, beroende på hur brevutdelningen ser ut just hos dig. Beställer du innan kl 17.00 en vardag så skickar vi samma dag.
MEN, VI KAN ALDRIG GARANTERA EXAKT LEVERANSDAG. Vi har fullt fokus på att rosta det färskaste och godaste kaffet. Vi bär inte hem kaffet själva till våra kunder. Det har vi överlåtit åt Postnord. Normal leveranstid för alla brev som skickas som A-post inom landet är 1-2 arbetsdagar (eftersom vi har varannandags-utdelning). Ibland kan det tyvärr ta den dubbla tiden, men det är väldigt sällsynt att en leverans tar mer än 3-4 arbetsdagar från det att vi har skickat ut. Är så fallet, så ber vi dig att höra av dig och så får vi titta närmare på vad som blivit fel i just ditt specifika fall. Vi är ett litet företag och kan tyvärr inte ersätta försenade leveranser, men du kan alltid lita på att vi alltid följer upp leveranser som utebliver helt!
ALLTID FRAKTFRITT Ingen extra kostnad tillkommer för frakt.
ALLTID DIREKT HEM! Alla våra leveranser skickas direkt hem, från rosteriet utan mellanhänder, som Kaffebrev till brevlådan.
Prenumerationsvillkor:
ALLTID FÄRSKT KAFFE HEMMA! Det första Kaffebrevet i din prenumeration får du direkt när du lägger din beställning. Sedan fasas du in i vårt prenumerationsflöde med nyrostat kaffe precis så ofta du önskar.
INGA FÖRBINDELSER! Du betalar endast för 1 st Kaffebrev åt gången. Betalning sker i samband med leverans.
LÄTT ATT PAUSA ELLER SÄGA UPP! Ta paus eller säg upp din prenumeration genom att maila [email protected].
Ångerrätt/Reklamation:
100% NÖJD KUND GARANTI! Pengarna tillbaka om du inte är nöjd. Du behöver bara maila oss, så sätter vi tillbaka dina pengar inom ett par dagar. Vår 100% nöjd kund garanti gäller endast för 1 st Kaffebrev åt gången, oavsett hur många Kaffebrev du köpte vid beställningstillfället.
INGEN RETURRÄTT. Kaffe är en färskvara och ett livsmedel. Vi vi packar och skickar varje Kaffebrev på din beställning. Därför erbjuder vi ingen ånger- eller returrätt.
ANGE RÄTT ADRESS. Det är ditt ansvar att ange rätt adress och/eller att din brevlåda är korrekt uppmärkt, så att din post fungerar. Beställningar till okända, gamla och felaktiga adresser ersätts inte, men kontakta gärna oss så kan vi ändå vänta in en retur och när den kommer skicka om till rätt adress.
Betalning:
LEVERANS FÖRST, BETALNING SEN! Vi fakturerar först efter att vi skickat. Detta sker genom vår samarbetspartner Klarna, se nedan. Betalar du med Swish så sker betalning direkt.
Klarna Checkout:
Efter identifiering och riskbedömning visar Klarna Checkout betalningsalternativen de kan erbjuda dig. Vilket betalningsalternativ du än väljer så är Klarna eller någon av Klarnas samarbetspartners den som hanterar betalningstransaktionen medan själva köpet av varan eller tjänsten görs direkt av butiken. Produkt- eller tjänstespecifika frågor ska därför riktas direkt till butiken.
Aktuella betalningsalternativ som för närvarande kan komma att erbjudas genom Klarna Checkout är faktura, kontokredit, kortbetalning eller direktbetalning via bank. Faktura ligger som förvalt betalningsalternativ.
Hantering av personuppgifter:
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser. Du läser mer om vår integritespolicy här!